גם בתקופת הפנדמיה אנו ממשיכים בפעילות ומקבלים זוגות חדשים לפונדקאות ותרומת ביצית. המחירים שלנו לא השתנו ונשארו כמו שהיו בעבר. למרות שבקייב המגיפה לא משתוללת במידה קיצונית ועל פי סקלה ישראלית ניתן להגיד שקייב  היא עיר צהובה , אנו מקפידים  בכל זאת על כללי היגיינה וחיטוי מירבי וגם התקנו בקליניקה שלנו מערכות חיטוי אולטרה סגול חדשניות מתוצרת ישראל. בכל תקופה זו לא היה לנו אפילו מקרה אחד של הידבקות בין העובדים וגם בין המשפחות. אנו מבטיחים להמשיך לתת שירות מקצועי ואכפתי גם בתקופה הלא פשוטה זאת. לכל הפונים בשנת 2020 אנו מתחייבים להתחיל בהליך פונדקאות תוך מספר שבועות בודדים ללא מריחת זמן


  פונדקאות באוקראינה עם השנים הופכת ליותר ויותר פופולרית גם בקרב הישראלים (שברובו הוא ציבור הרפתקני בניגוד לשאר עולם המערבי) וכל זה בעיקר בזכות התוצאות הטובות ואיכות שירותים רפואיים ברמה גבוה מאוד.

   במשך עשרות שנים ישראלים חיפשו את מזלם במדינות עם רמת רפואה ירודה והסיבה העיקרית הייתה המחיר נמוך עבור הניסיונות והתוצאות היו בהתאם, למרות שלמחיר תמיד התווספו עמלות של המתווכים למיניהם . החלק המצומצם יותר שלא חסכו נסעו לארה"ב שילמו הון כסף וגם לא תמיד חזרו הביתה עם תינוק. בתקופה הזאת רוב האוכלוסייה המערבית המתקשה בהבאת ילדים לעולם, גילתה לעצמה יעד אטרקטיבי שנמצא מתחת לאפם -אוקראינה!

 עוד בשנת -2004 קליניקה שלנו הראשונה בעולם פיתחה מסלולי פונדקאות בהתחייבות מלאה ללידת תינוק.

כלומר כל זוג שפנה אלינו לא בזבז כסף סתם ואף אגורה לא ירדה לטמיון. מסלולים אלו משכו אלפי לקוחות מכל העולם ונכון לעכשיו ביוטקסקום (ע"פ העיתונות הזרה) היא הקליניקה עם כמות הלקוחות הכי גדולה בעולם בתחום הפונדקאות!

המרכז הרפואי שלנו בקייב מצויד בציוד הכי מתקדם שאינו קיים ברוב בבתי החולים הישראלים.

בביקור האחרון באחת המחלקות IVF המובילות בארץ, לאחר ההתרשמות צוות המומחים שלנו אמרו כי הציוד הוא טוב יותר מאשר במרפאות של קלן(גרמניה), אבל אנחנו באוקראינה לא משתמשים בו כבר 5-7 שנים מכיוון שמדובר בציוד לא חדיש. לשאלותינו מדוע בית החולים הישראלי הידוע ברמת הרפואה הגבוהה אינו רוכש ציוד ברמת הציוד שלנו, התשובה הייתה כי מדובר בציוד יקר מאוד ובית החולים אינו מקצה תקציבים עבורו.

אוקראינה בעשור האחרון הפכה למדינה מספר אחת בעולם מבחינת מספר הלקוחות ואיכות השירותים הניתנים בתחום הפונדקאות ותרומת ביצית. נכון לתחילת שנת 2018, למעלה מ -15,000 משפחות הפכו ללקוחות של המרכז הרפואי שלנו, חלקם עברו מספר תוכניות והביאו לעולם 2-3 ילדים.

לפי הסטטיסטיקה של שנת 2017, מתוך 3,000 משפחות שפנו אלינו בשנה הזו, רוב המטופלים היו אזרחי האיחוד האירופי, והם מהווים 80% מכלל החולים, במקום השני הם אזרחים סינים 8%, בשלישי אזרחי ארה"ב 6%, ברביעי ברזיל עם 2%, ובמקום החמישי הם ישראלים עם 1%. 3% הנותרים של המשפחות, אלה הן מדינות כגון: יפן, הפיליפינים, דרום קוריאה, איחוד האמירויות הערביות, ארגנטינה. כלומר ממדינה קטנה כמו ישראל בשנה שעברה, הגיעו 30 משפחות שרובם (חוץ מזוג אחת) כבר השלימו את התוכנית וחזרו הביתה עם תינוקות. הזוג הנותר המשיך את התוכנית השנה ובקרוב תיוולד גם להם תינוקת.

בשנת 2018 כבר 31 משפחות חתמו איתנו חוזה והתחילו את התוכניות ועוד נשארו לנו 3 חודשים עד סוף שנה האזרחית. כל זה בזכות הטיפול המסור והשירות ברמה הכי גבוהה שניתן לתת. ואלו לא רק המילים שלנו, לפי התרשמותם של עובדי הקונסוליה הישראלית בקייב אנו המרכז הרפואי היחיד באוקראינה שמטפל במקצועיות הנדרשת במשפחות, מפי הקונסוליה נמסר שישנן משפחות שלא מגיעות עם המסמכים הנדרשים, ומקבלות ליווי על ידי אנשים לא מקצועים או כלל לא מקבלות שום ליווי וזה גורם לעיכוב משמעותי בתהליך אך לפיהם במרכזנו דבר כזה לא קורה.

נכון לשנת 2018 קיימות אצלנו שתי תוכניות פונדקאות עם מחיר ידוע מראש והתחייבות לתוצאה חיובית ומסלול אחד לאנשים שמעוניינים במסלול רגיל ללא התחייבות. מחירי התוכניות עם התחייבות מתחילים ב-39,900 יורו והמחיר של התוכנית ללא התחייבות מתחיל מ-8,000 יורו ובמקרה של הצלחה יש תוספת של 23,900 יורו.

בכל החבילות נכללות לא רק ההוצאות הרפואיות אלא גם הוצאות לינה,ארוחות, נסיעות וכו'. לקוחותינו הבוחרים במסלול STANDART או במסלול ללא התחייבות מתאחסנים בבתי המלון שלנו על בסיס "הכל כלול" במשך כל התקופה השהייה במדינה.

ההבדל בין תוכנית STANDART לבין VIP הוא שבתוכנית VIP אין תוספת מחיר עבור לידת תאומים, ישנה האפשרות לבחור את המין של תינוק, בנוסף מטפלת על בסיס יומי משעה 9:00 עד שעה 18:00,האנשים מתגוררים בדירות פאר עם עוזרת בית צמודה שדואגת לאוכל וניקיון הבית.

כזכור, כל הלקוחות שלנו חותמים על חוזה(בקייב)  אך ורק לאחר ביקור ראשוני בקליניקה  והתרשמותם במקום. בזמן הביקור בקליניקה ניתן להכיר את הרופיאם המטפלים(שבחלקם עברו את הכשרה רפואית בישראל) צוות האחיות ואת המלוות הזוגות הישראלים - אולגה. כל הליווי משפחות באוקראינה מתבצע בשפה העברית. מועד הביקור ניתן לקבוע שבוע מראש. קליניקה נמצאת כרוב למרכז העיר זמן נסיעה של רבע שעה מהכיכר העצמאות(MAIDAN NEZALEZHNOSTI) של קייב.

וזה עוד לא הכל, ביוטקסקום ישראל מציעה הנחה בלעדית עבור תוכניות הפונדקאות עם התחייבות להצלחה מלאה. במקרה של תוכנית הפונדקאות הסטנדרטית, ההנחה היא 1,000 €, ובמקרה של תוכנית ה- VIP, סך ההנחה היא 3,000 €. הנחות תקפות רק במקרה של פניה הראשונית לקליניקה שלנו דרך אתר האינטרנט הרשמי בשפה העברית. הנחה תינתן בעת ביצוע תשלום האחרון לפי החוזה בין הזוג למרכז רפואי ביוטקסקום.